1403-02-31 22:19
152
0
90080
در آینده نزدیک و با موافقت شورائیان؛

یکی از میادین اصلی گرگان مزین به نام «شهید رئیسی» می‌شود

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در آینده نزدیک و با موافقت شورائیان یکی از میادین اصلی گرگان مزین به نام سیدالشهدای خدمت «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» می‌شود.

علی‌اکبر بصیرنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «گلستان ما» با تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور خدمتگزار و مردمی کشورمان اظهار کرد: به زودی و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان یکی از میادین اصلی این شهر مزین به نام سیدالشهدای خدمت «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور کشورمان همواره در شرایط سخت کنار مردم بود و برای حل مشکلات از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، افزود: به پاس مجاهدت‌های این مرد مجاهد خستگی‌ناپذیر که حق بزرگی بر گردن همه ما دارد یکی از میادین اصلی گرگان مزین به نام «شهید رئیسی» می‌شود تا نام و یاد این رئیس‌جمهور محبوب و عزیز همواره در یادها زنده شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.